קשת של כינור – ההבדלים

הכינור הוא כלי מיתר שמפיק צליל על ידי מריטת המיתר. הוא משמש במוזיקה קלאסית ונחשב לאמנות עדינה מאוד.

קשת כינור היא כלי המשמש לשליטה ברטט של מיתרים בכלי נגינה. לקשת שני חלקים – הגוף המכיל את המיתרים והראש המכיל את החלק הרוטט של המיתר. החלק הרוטט של מיתר נקרא חור קול והחור הזה הוא המאפשר לצליל לעבור דרכו. קשת לכינור צריכה להיות עשויה משלושה חומרים שונים: עץ, מתכת ופלסטיק.

הקשת של הכינור מורכבת מארבעה חלקים: הצוואר, קרש האצבע, הראש והזנב. הקשת עשויה בדרך כלל מעץ, אם כי ניתן להשתמש גם בפלדה או שנהב קשת הכינור מיוצר על ידי אומן שמשתמש בכלי מיוחד לייצור הקשת. הוא מחיל חומרים שונים על החוט, ואז הופך אותו לקשת. 

הקשת עשויה מחוט, פטיש וחתיכת עץ. הפטיש הוא זה ששובר את החוט. העץ משמש להשמעת כינור. הקשת של כינור היא לא רק מיתר פשוט. הוא מורכב מחלקים שונים, שלכל אחד תפקיד ותפקיד משלו.

הקשת של כינור היא חפץ המשמש במוזיקה קלאסית. לקשת שני חלקים, הראש והידית. הראש עשוי עץ והידית עשויה מתכת. הקשת היא החלק העיקרי של הכינור. הוא עשוי מהעץ ויש לו צורה שונה על כל מיתר. הקשת היא זו שגורמת לה להישמע, וזו הסיבה שאנו משתמשים בה כאשר אנו מנגנים בכינור.

איך מנגנים בכינור וקשת ואיך היא בנויה 

ישנן דרכים רבות ושונות לנגן בכינור. אפשר לנגן בכינור עם הקשת, באמצעות האצבעות ובאמצעות קשת. לקשת כינור יש אורך והוא עשוי מחומרים שונים. לחומרים שונים יש תכונות ומאפיינים שונים.

זהו קשת כינור קלאסי. הוא עשוי מעץ, והוא פותח בתחילת המאה ה-19. זה שימש מלחינים במשך מאות שנים. הקשת היא כלי שימושי מאוד עבור כנרים.

להשיג באתר: http://www.violinshop.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד